Fembots have feelings too

Publicerad 2010-07-23 15:17:10 i Allmänt,





Sådärja!

Nyduschad + lent fint hår
Nybränd skiva som spelar just nu
95 % av kläderna är inne i garderoben igen





Nu kom ösiga Dancing on my own så jag ska digga till den medan jag lägger över bilderna från kameran






hohoho nu är klockan tio i tre och jag ska va hos Angelika tre....


Tror ni jag kommer i tid...?




HAHAHAHAHAHHA nej.




Ni får några bilder råå, sen ska jag lööööpa åta bara faaeen till Angelika








KOLLA ANGELIKA!!! "HÄR ÄTER VI BARA MED KNIIIIIIV!"



gRoTtaN^



Obligatorisk dubbelhakabild - check!




Bilden vi-ska-se-jätte-intresserade-av-grottorna



Smygkort nr 1 på guiden som flörtade med mej



Smygkort nr 2   höhöhöhö



Kapten Morgan bild - check!




Sen kunde jag inte komma ner från rauken.... Allt för en Kapten Morgan bild...




Vi tog cyklarna upp till busshållsplatsen och åkte till Visby.
Första och sista gången jag cyklar långt med den cykeln...jävla sadel





Här va vi på den öde ön och badade i Bockhålet



SpänniseN därjaaa!





Världens bästa Lilian, finns ingen som tar hand om barn bättre än henne










OKEJ, NU RÄCKER DET MED BILDER SÅ LÄNGE!



Nu ska jag löpa till Angelika och ta med mej godis som förlåt.
Och ikväll? Då blir det Eclipse (igen) med Sofyyy, Ida och Angelika.
Det ska bli så sköööönt att få krama om fina Sofie! Hon som har spökat i mina drömmar i veckor!



Påtal om drömmar.... Jag drömde om Jesus. JESUS. Och han va as härlig. Och vi började flörta?
Asså vafan? Jesus och jag?







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela