Vi kanske ljög fast vi sa att det var sant

Publicerad 2010-01-12 21:28:38 i Allmänt,





Dålig natt. Jätte varmt (otippat värre när det var svinkallt i rummet) och Tyson slutade aldrig jama vid tolv.
Men nu passar det att sova i min säng. Han är söt han min bebis.


Vi slutade halv tolv idag. Blev nog gladast för det. Hem och sova! Inte. Blev en lång promenix hem. Svinkall, röda lår och näsa och frost i håret. Tyckte synd om mej själv och precis då kommer pappa in och jag övertalar han att åka till donken. Sen mysa ner mej i två filtar i soffan framför scrubs.




Nu vill jag ha sommar! Vill iväg till London, Roskilde eller runt i Östergötland!



Ähh blir att kolla på So you think you can dance nu. Älskart!








Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-01-13 10:32:29

Saknar sommar, sol å ståhej med



Men bara att försöka tänka positivt!

Postat av: JZ

Publicerad 2010-01-14 17:02:26

det är inte säkert :P men jag tror inte de behöver någon.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela