Vet inte vad jag ska skriva som rubrik

Publicerad 2010-01-24 22:04:54 i Allmänt,





Nu var det ett tag sen jag skrev. Vad har jag hunnit med då?
Joo i fredags blev det som sagt mys hos Moa med två till brudar. God mat, prat och en klippning till mej.
2 centimeter kortare och en lugg på blev det. Luggen blev impulsiv men jaa det var ju ett tag sen jag hade det. Men jag kom på nu varför jag inte har haft det på ett tag. Det är den fruktade virvelN i min lugg.
Men med lite(mycket) tålamod kan jag besegra den.


Jaa sen i lördags blev det middag med Marc och Ella. Massa lax och fruktsallad!
Sen bar det av till lagman och skrika halsen av sej. Eller inte... vi alla blev mer sömniga istället...
Men kul var det att damernas södra vann och att Emma&Armand fick pris och kvällens höjdpunkt är "fotboll för alla-gänget" eller dom som inte har alla hästar i hagen. Sen avrundade vi allting med ös-låtar i Dennis bil och en cheeseburgare.




Och idag? För det mesta jag har ätit. Ätit stor frukost, fikat hos Marc och ätit mer hemma.
Lite läxor och Morden i Midsomer + kladdkaka och glass på allt!


Nu slutade Morden i Midsomer så dax att sova nu faktiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela