Vart tar timmarna vägen egentligen?

Publicerad 2010-01-16 17:26:49 i Allmänt,





Känns som jag precis vaknat. Eller jag har princip det. Duschade precis och känner att jag är kontaktbar nu!
Vaknade tidigt imorse, fick paniken över skolan men sen den undebara tanken över att komma på att det är lördag.
Hur bra mår man inte då? Vaknade sedan av en söt katt som ville att jag skulle gå upp.
Frukosten blev med massa té och prat om gymnasium till festivaler.
Fick lite matte gjort också men sen fastnar jag vid ett tal och pappa vet inte hur man ska lösa det, sedan upptäcker jag att en hel sida handlar om det. Gött...!!


Ibland undrar jag hur föräldrar tänker. Dom är jätte positiva till att släppa iväg sin dotter till London som ligger andra sidan havet, men inte till Roskilde? (Som ligger visserligen på andra sidan vattnet men ändå)


Tur att man har en "festival-bror" som gör allt negativt till positivt om festivaler!
Jag.ska.dit.



Neeej ni. Ska ta på mej nu och ikväll kommer några hit och då ska vi göra tacos, sjunga lips och nu såg jag att Ace Ventura & Scary Movie 2 ska gå ikväll. Där ni!


Snart dit

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela