Together we're invincible

Publicerad 2010-01-14 22:49:15 i Allmänt,



Först vill jag att ni sätter på den här låten. Bland dom bästa låtarna jag har hört.




Vill ge mej själv en smäll i bakhuvvet för jag är uppe för sent igen. Jag vill verkligen sova tidigare för annars blir det som vanligt att jag halvsover efter skolan. Jaaaja lite har jag fått gjort. Hängt upp lite kläder från högen och läst. Neej det blev inga läxor ikväll heller...


Men jag ska ju ändå gå handel? Ger er alla en smäll i bakhuvvet som tänkte de precis.




Skulle egentligen vilja skriva massa men...neej det lite saker måste man hålla för sej själv.
Hela kvällen har gått åt att lyssna på Muse. Vaaarför kan man inte lägga in live-dvder på mobilen???

Jajaa. Jag ska se dom i sommar jallafall. Ska. SKA. Skiter i om det blir England, Danmark eller Tyskland.
JAG SKA SE DOM! Framför allt höra dom...



Just det! Drömde om dom inatt... Jag tror drömmen börjar med att jag ser en kryssningsbåt med Muse längst fram på båten va skit glada och skriker för de har vunnit ett pris. Sen slänger Matt diplomet i vattnet (som jag senare fiskar upp och blir lyckligast) Sen satt jag vid en brygga och fiskade upp mina nycklar, min mobil och någonting mer som jag inte kommer ihåg... Sen sitter jag och äter med familjen med dom bordet bredvid. Jag kan inte äta för jag vet inte hur jag ska ta det... Då sitter Linn bredvid mej och skriker att det är dom.
Alla tre i Muse suckar och tycker det är skit jobbigt. Jag skäms för Linn. Men vill ändå springa fram och ge alla tre en kram...

Oj, vilken lång sammanfattning på min dröm. Försökte verkligen korta ner den...




Godnatt på er, imorgon är det fredagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela