So, I'm not moving

Publicerad 2010-01-09 01:59:56 i Allmänt,




Först och främst. Fin låt.


Märker att det bara blir nattbloggning för mej nu för tiden. Men har ju så mycket att göra!
Eller nae.... Idag sov jag pinsamt länge så de ska vi inte tala om. Eller okejdå... halv tre.
Mamma väckte mej när hon kom hem från jobbet... Hatar mej själv som somnade om vid tolv.
Fast okejdå. Jag somnade halv fyra inatt. Dels för msn, fina låtar och lookbook och mensvärk.


Men lite har jag fått gjort idag faktiskt. Fick tillslut ner mamma på stan där jag fyndade två saker på JC och sen köpte vi téer och praliner på Sweet. Fick en mini-lektion om téer som plus i kanten.
Vet nu att rött té menas med att det är från Afrika och jaa, det är ju också rött.
Egentligen har jag peppat för lan ikväll men det blev tyvärr inte så heller.
Let's dance istället blev det!




Imorgon blir det middag och bio i Linköping med några fina. Det gillas enormt!



Oj nu fastnade jag på lookbook igen. Ahh ännu en timme försvann där!

 

 

Godnatt på er

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela