ÖÖÖÖSSSS

Publicerad 2010-01-18 23:05:01 i Allmänt,





Jag blev skitnöjd med uppsatsen och fick en guldstjärna av pappa!
Belönade mej med en dusch och lite fixning med håret.




Och firade med den här covern, för första gången är jag nöjd med någonting jag har skrivit på engelska!









Ojj, tur att man har Matilda som påminde mej om danseN jag ska ha som elevens val nu mer Jerry.
Alltså inte bara han och jag, de skulle va för bra för att va sant.
JAG ÄR PEPP!!!! Okej... lite jobbigt... PEPPA MATILDA - NEGATIIIIIV!!! ÖÖÖÖÖSSS!


Seriöst. Jag måste sluta säga ös... Säger de för ofta nu...





Sov gott!


Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-01-19 14:58:00

Duuuuktigt jobbat!! grattar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela