Lyssna på det är bloggläzare

Publicerad 2010-01-11 21:14:10 i Allmänt,



Idag hann jag till skolan. Och då hade jag bytt om till nya kläder också + duschat håret.
Sovmorgon på en måndag är som en kväll med té & Scrubs.



Okej. Till poängen nu. Tänk er mej. Se lite ut som en michelingubben med lurarna i öronen. Trippa på fötterna.
Och vilken låt började jag då med promenixen till skolan?
Joo, den mest peppade. Sex on fire - Kings Of Leon. Efter den Starlight - Muse.
PEPPLÅTAR!


Moa mötte jag påväg till skolan och så söt hon var. Med frost i håret haha!



Första skoldagen var okej. Kuligt att se alla igen. Moa och jag räknade alla som hade klippt sej under lovet.
Blev som en liten rolig lek under dagen.






Efter skolan
Prata med mamma

Plugga glosor - hej där sanne som börjar tidigt med läxorna! Det var ett tag sen vi sågs

Zappar mellan kanalerna och trycker på sexan. Scrubs börjar exakt när jag byter kanalen.
Det kallar jag vardagslyx.

Och jag hatar att medkänna det men ajag spelade lite The Sims också...





Nu ska jag ta en snabbisdusch och sen höppa i sänga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela