Lite seg är jag allt

Publicerad 2010-01-04 23:59:08 i Allmänt,




Men jag orkar inte skriva här. Sitter inte vid datorn längre..........


Vänta nu?




Nu ser det ut som mina grannar vinkar till mej? Tråkigt att ett träd är ivägen så jag inte ser korrekt.
Hmm .... nu försvann dom. Skumt....



JALLAFALL!





Jag kom upp halv elva idag. Det taaarrrr sej nu! Mumsig frukost och en tripp till Mio och kolla på rea.
Sen åkte pappa och jag till skogsjön för att se hur isen var. Jag är sjukt sugen på att åka skridskor!
Så pass sugen så efter det så rotade mamma och jag bland lådor och hittade ett par passande skridskor och min fina fina mössa. Den ska jag nog aldrig slänga.


Jag har ett minne från den. Jag står där mot väggen och väntar på att vi ska ha träslöjd. Mössan på huvudet. Håller i mina blåa gamla Mp3 och lyssnar på Chris Brown. När han var helt ny.

Nu i efterhand skäms jag...... Gjorde lite ont att dela detta med er men lika bra att skriva ner så jag kan skratta åt det några år senare när jag läser i min blogg.



Sen har dagen bestått av att läsa Så länge vi båda andas. Läste till halv två inatt. Mamma är stolt över mej för jag har blivit en sån bokmal(man säger väl så?) för jaa, jag har tagit med mej den till varje rum idag.



Och spelat lite The Sims. Börja inte spela!!!



En annan rolig sak idag. När jag såg en blå skrivbok på köksbordet så skrek jag innuti. Men det var bara mammas skrivbok och den var faktiskt inte ens blå. Ärligt jag gjorde det. Fast med J.Ds röst... Har börjat koppla saker till Scrubs nu. I ett avsnitt har han ett klockrent skrik som jag själv använder. NOG OM DET! Jag fick en flashback från skol-skriv-böckerna. Och fick panik.

Är jag redo för att börja i skolan om en vecka?



NEJ







Nån som vill se Avatar med mej? Jag blir galeeeen måste se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela