Jag gör den lite senare än alla andra...

Publicerad 2010-01-07 15:07:07 i Allmänt,




Eftersom jag ligger här och väntar på att håret ska bli torrt så gör vi en lista.




1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Campade, Utebio, konfirmerade mej, åkte pulka i lejonbacken, gick i nian, blev äldst i skolan, badat i blåa lagunen... Varför kommer man aldrig ihåg vad man gjorde innan sommarlovet?
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Neejneej

4. Dog någon som stod dig nära? Hmm... tror inte det? Nääää
5. Vilka länder besökte du? Hmm... Sverige....
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja, resor. Mera stora saker än bara "gå ner o bada"
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Dålig med datum. Men konfirmationslägret. Liseberg. Romme. Konfirmationsdagen. Valborg.
8. Vad var din största framgång 2009? Jag tog för mej mer.
9. Största misstaget? .Asså... vet inte? Tror det inte har funnits så stora misstag det här året
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förskyld och sådär men inget mer.
11. Bästa köpet? Allt till mitt rum. Datan. Mitt rum blev nytt=jag blev lycklig.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Måste väl va kläder eller tåg/busspengar

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla stunder med vänner omkring mej. Och Gotland. Jaa Gotland helt klart.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Först och främst. Journey -don’t stop believing. Den har varit med på fester, myskvällar, och den är med i scrubs.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Summan av kardemumman har jag nog varit gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest mer!

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mej för skolan. Slutat se mej som en IQ-befriad tjej.

18. Hur tillbringade du julen? Med släkt, mat, julklappar och kalle anka.
19. Blev du kär i år? Jag vet inte.
20. Favoritprogram på TV? Scrubs och Ullared. Haha
21. Bästa boken du läste i år? Twilightböckerna och.... pocketböckerna jag läste på Gotland.
22. Största musikaliska upptäckten? Muse, eller jaa man kan säga att vi har 1-års jubileum typ idag för jag upptäckte dom innan nyår och sen när jag var på Gotland över nyår så gick dom hela tiden i mina öron.
Och John Mayer. Och Regina Spektor.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Åhhh kommer inte ihåg vad jag fick :(
25. Något du önskade dig men inte fick? Vet inte...

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Va med familjen och gick i skolan. Clara och Becca kom med löjliga kläder...
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, slutade skolan och började resa nu.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Hmm... Svart grått vitt? Sen blommigt på sommaren. Shorts och linne.... åhh de va ett tag sen ni!
29. Vad fick dig att må bra? Alla vänner. Sommar. Vatten. Musik. Gotland.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Måste väl ändå va snygga Edward Cullen!
31. Vem saknade du? Jag vet inte, dom flesta fanns nära ändå. Saknade sommarstugan ofta... Mycket tjat om Gotland jag vet!
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla tjejer. Freyschuss-gänget. Konfirmations-gänget.





Okej. Nu ska jag kasta på mej kläderna och föna té håret, på med mössa och vantar och möta Moa på stan.
Blir att ta på sej mycket kläder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela