It will hold

Publicerad 2010-01-21 22:25:52 i Allmänt,




If it's a broken part, replace it
But, if it's a broken heart then brace it
If it's a broken heart then face it

Hold your own
And know your name
And go your own way

Everything will be fine
Everything in no time at all
Hearts will hold










Min uppsats kommer bli som ett deppigt blogginlägg. Linda ville ha personliga saker i krönikan och det kommer hon få. Men det var skönt att få en början nu. De första meningarna bara ploppade upp när jag stod där och tände ljus. Okej, nu låter jag väldigt djup...

Jag måste sova nu. Var meningen att jag skulle börja sova nio jaaa.... De går sådär.



Hittade nog den finaste låten på länge. Lyssna på den och njut.



Kommentarer

Postat av: ellen

Publicerad 2010-01-22 17:27:44

helvete vilken lååååt! drogar'n :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela