Heliga makaroner

Publicerad 2010-01-25 11:01:35 i Allmänt,



Hej på er mina läsareee!! Vadå..? Läser ni inte nu? Jaha ni går i skolan.
Nee det gör inte jag förstår ni, inställd lektion till halv ett (fast jag tar den till kvart över ett för har ett ärende)
Vi har ju inställda lektioner en gång i veckan nu? Va är det som händer i Blåklint?
Okej okej, jävligt gött men jag kunde ha sovit vid halv tio men istället trippar jag iväg till skolan och klassen får veta att vi skulle ha haft inställt men inte cp Peter har sagt nått till oss.


För att hantera min aggression gjorde jag ett fint kollage om Blåklint...





Skills på paint eller bara för mycket fritid? Men jag blev nöjd med den!




Ska fortsätta dricka té och äta äpplen o kakor till The Sims nu, eller va säger du Sofie..?



GÅ INTE PÅ BLÅKLINT, HATAAAAAAAAAA



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela