GLÖM INTE!!!

Publicerad 2010-01-25 18:13:51 i Allmänt,



Outsiders 20.00!!!!!!!!!!!!
En emotjej är besatt av sin docka!!!!
Är inte konstiga männiksor det roligaste att kolla på?



Okej, jag måste vara klar med uppsatsen innan åtta. I CAN DO IT!!!
Sitter och skriver med låtar som Sex on fire, Single Ladies, Love in this club(klassiker som alltid funkar) och måånga många mer.


Just det. Hann aldrig komma tillbaka till skolan för det tog sån ooooooooooolidligt lång tid.
Hungrig som en varg var jag när jag kom hem men nu har jag både ätit hemlagad + 2 cheese och en paj. Yezzz I'm fit for the summer!



NU
fortsätta skriva





Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2010-01-25 19:30:09

hahaha så typiskt dig! att älska sånna där creepy människor :D men tack för tipset, det är ju faktiskt riktigt kul! :D

Postat av: tove

Publicerad 2010-01-25 21:17:42

när var det du skulle vara med i outsiders..?

det måste man ju kolla på iaf :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela