I wish I could

Publicerad 2010-01-17 19:55:42 i Allmänt,






Sådär. Idag har jag varit duktig men jag känner mej inte duktig. Suttit och trälat med matten och insett att jag har glömt bort hälften av kapitlet p.g.a jullovet. Great.
Känns bra att jag har hunnit med matten ändå fast jag sov till tolv. Lyssna på det här då! Vaknade första gången kvart över tio. Det var ett tag sen man gjorde det. Blev typ så nöjd för det så jag tyckte jag förtjänade att ligga och mysa lite längre, alltså somna om...


Nää ska ner och ta en glass nu och glo lite på blåsningen tror jag.
Först kör jag igenom engelskaglosorna en sista gång.


Förresten så är författaren till Snabba Cash faktiskt riktigt snygg. Ville bara tillägga det...


En annan sak som jag fundera på förut va: Har ni tänkt på att när man tittar på en band live(alltså på datan). Och mitt i all skrik från publiken så är det alltid 2-3 tjejer som hörs mest ibland. Aldrig hör man en kille urskilja sej från mass-skriken av hela publiken. Hänger ni med? Ni som fattar, hajjar vad jag menar jallafall.







Draggar nu, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela