Döda mej

Publicerad 2010-01-18 19:27:47 i Allmänt,



Sitter här med två datorer igen och feta coola hörlurar och känner mej som en datahacker. Typ...


Vad gör jag då? Joo jag har en helst två engelska uppsatser att göra tills imorgon klockan åtta på morgonen.
Känns det bra? Neej det kan jag väl inte hålla med om. Men just nu känner jag mej lite on fiiire för det går skit bra för mej att skriva en engelsk uppsats, som brukar gå skit för mej.

Ni vet den där irriterande tjejen i klassen som alltid är sist på engelskaprovet för hon sitter och stirrar i väggen istället för att skriva skrivuppgiften som alltid är sist på provet. That's me!


Skriver lite snabbt om dagen. Den va luuugn. Fick göra engelska hemma, hem till Moa och göra kladdigaste kladdkakan i en hjärtform + lite engelska. Men avslutade med ett hårt pass med aerobics. Och vi öööste vi tjejer längst bak. Fråga bara Viktor hur tuffa vi var! Vi hade nämligen Viktor som DJ på i våran idrottslektion.


Neee jag har fullt upp nu så tjoo på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela