2010

Publicerad 2010-01-01 16:56:08 i Allmänt,



Kortfattat om min nyår.

God mat. Fina och glada tjejer. Mitt nyårspynt från Lidl. Clara och Rebeckas partybrillor.
Phille Freyschuss med massa glatt folk. Dansa. 00.00. Fyrverkerier. Kramar. Dansa.


Öser med lite bilder! Mer finns på Facebook.





Jag fixade nyårs-feelingen med allt glitter och glamour!




Sötarna Julia och Clara







Värdarna för kvällen




Glada tjejor!




Jag sa ju att dom blev succé dom där "trumpterna/pipor" aa eller va dom heter...






Som sagt. Succé.




Faktiskt mina parasoll också ... Inte för att skryta ...




Jag fick äran att prova partybrillorna också




Försökte ta en fin bild på fyrverkerierna men den blev sådär...




Sådärja! Vissa bilder ska vi kanske spara. Som den jag har som skärmsläckare nu Amanda, haha!



Vad ska jag säga mer då? Tyckte det var en riktigt skön stämning hela tiden utan tjafs eller någon annan skandal. Eller joo... Hahaha en skandal kanske. Skrattade så jag blev hes. När man kommer in vid fel tillfälle i fel rum. Jag tror jag, Moa, Dennis och Herman måste gå i terapi efter det där. Jallafall Herman haha!




Idag känner jag mej pigg som en nötkärna och vill bara fortsätta med mitt glada humör! Ikväll oxfilé med familjen. Mys på det!



Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2010-01-01 18:54:48

hahah fan ja glömde sno din mobil och ta bort den! :D

Postat av: Dennis

Publicerad 2010-01-02 16:07:48

Haha aa jag har ju sett mysigare saker än det när vi gick in i fel rum:O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela