You're shaking my confidence daily

Publicerad 2010-02-02 22:31:35 i Allmänt,




Connys frågor asså.... Hur grottor påverkar människor... Medan andra fick coola vulkaner att skriva om så fick jag en sketen grotta att skriva om....



Har gjort en ny spellista nu jallafall med bara gamla låtar istället. Gillas!
Men mest har ändå min-och-Cimon-låten gått. Åhh måste ha den på mobilen så jag också kan gå till skolan sådär dansande och att en musikkår kommer framför mej! ... Typ...


Ska nog dansa vidare upp till sovrummet nu och lämna köket. Förresten, fasiken vad det blåser ute!
Förresten igen! Jag har håltimme imorgon! *musikkår kommer in till köket*
DONKEN MAT!! Eller nej... åt ju pizza idag... Ska väl försöka laga till nått imorgon....


Haha ni skulle se mina hörlurar nu. Sånna där som man fäster runt öronen. Röda också. Skit coola!





Nej nu ska jag va tyst, vidare till sängen!




Blå snö och min pluggiskompis!

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-02-04 13:27:05

du är inte ensam om en kompis som alltid lägger sig över ens saker ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela