Var är min energi????

Publicerad 2010-02-18 21:56:08 i Allmänt,





Mår skit i skolan. Går runt där som en osalig ande(mammas uttryck).
Börjat ge upp att min förkylning kommer försvinna.



För övrigt. Kollade på The Pianist i skolan idag. Har redan sett den. Gillar den lika mycket.
Han är lite söt men näsan. NÄSAN hööörrni! Den är enorm i profil!



Annars då?

Hoppade in i duschen så fort jag kom hem. Gav allt på idrotten och mitt lag ägde på basketen.
Det luktar MVG om meeeej! Måste dock sluta slå ner klasskamrater i min fantasi.
Men vadå? Det är väl inte alla som vill ha en armhåla i ansiktet när ni får bollen och ska kasta?



Berättade just för Angelika
att jag somnade med "köttbiten" av tummen i munnen och vaknade dreglandes framför tv:n. Jaa det blev ingen matte för mej. Låg där lycklig utan att behöva snyta mej så jag vågade inte röra mej...








Angelika lurade mej också att vi skulle ha prov imorgon. Jag planerade direkt en hemmadag. Att vara hemma har aldrig varit enklare. Inga skuldkänslor här inte! Men jaa, det va ju inte sant.
Gjorde inte matten idag heller. Som sagt, somnade dreglandes. Var upptagen liksom!?

Mujo förstår.




Dax för mej att sova för imorgon ska jag ju orka vara vaken till midnatt! Undrar hur det ska gå...





Tur att jag är söt jallafall. Hört att man kommer långt med det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela