They think I'm crying for that but I'm crying for the memories

Publicerad 2010-02-16 20:37:57 i Allmänt,




Som alla andra kan jag ta upp att det inte gick att logga in på blogg.se igår.
Kanske tur det för jag är så otroligt skoltrött. Somnade riktigt sent igår. Måste sluta tänka när jag ska sova.
Lika seg var jag imorse. Ville bara hurtig(okej inte så kanske...) att gå till skolan. Det börjar snöa precis. Wihu...
När jag ska gå till skolan. "Joo okej, men godnatt mamma!"
Mammas svar, "Aa godnatt!"

Ger varandra förvirrade blickar.


Men det var lite så jag kände. Jag skulle gå till skolan och se en film på svenskan utan att se den.
Tråkigt bara att jag fastnade för Benjamin Button och grät i slutet. Gosh jag som var så hård och aldrig grät till filmer in the old times!



Jallafall. Skippade dansen idag också. Två av oss va där, ingen av oss va pepp, jag är fortfarande förkyld.
Och jag var hungrig... Plugg, té och the sims hanns med.









Måste plugga mer på spanskaglosorna nu så inte Elisa ger mej blickeN imorgon...




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela