Som sagt, blogg.se krånglade igår

Publicerad 2010-02-10 11:56:57 i Allmänt,



Varm oboy och chokladflingor med honyngsfil. Erik Hassle.


Jaa idag stannade jag hemma med förkylningen (lärde mej precis att de stavas förkyld, inte förskyld. Fan)



Kan berätta om min morgon.


You make my dreams väcker mej. Täppt näsa. Tvingar mej till duschen. Tänker vad jag skulle missa. Kom på att jag ändå inte kunde spanskaglosorna korrekt. Stänger av duschen. Går ner till mamma. Mamma tycker det är värt att stanna hemma så som mina ögon såg ut...








Igår då?
Nationella provet var stressigt. Ville skriva mycket på alla frågor men då skulle man inte hinna med alla frågorna. En fråga kommer jag skämmas för resten av mitt liv... Behöver inte nämna det här för jag kommer ändå komma ihåg vad jag skrev i hela mitt liv... Men men, det kommer va en såndär sak man kommer skratta åt om några år.




...............




Nu ska jag kolla på 500 days of summer. Mys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela