Läggdags

Publicerad 2010-02-22 22:21:41 i Allmänt,





Mmm mina biffar blev riktigt goda. Hade bara fattats lite BBQ-sås och ha solen i ögonen från altanen. Mmm då hade det smakat sommar.... Men vi hade det bra ändå. Coola sugrör och kladdkaka blev som grädden på moset. Jaa vi fick grädde också. Inte mos.
Men asgod potatisgratäng!

Kvällens samtal var: Olika magont, glasögon/linser, gå i sömnen, prata i sömnen, göra saker i sömnen, att svimma, killar som var players fast dom inte var det o.s.v.





Nu ska jag ladda för........... cirka 6 timmars sömn. ÖS!

Kommer sova som en bebis i bussen med mina hörlurar medans Moa får leka med min tidning när jag inte är social. Tur att jag köpte tidningen och tänkte på Moa höhööö



Provade tvinna håret nu. Får se imorgon hur det blir eller om det blir som fjongar bara...Jaajaa


Godnatt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela