It's fine 'cause we know

Publicerad 2010-02-24 16:09:28 i Allmänt,






Så mycket hjärtekrossande det är på både facebook och bloggar. Verkar inte va en bra vinter det här.
1-0 till singlar må jag säga!





Igår var det en lång dag! När man tillslut lagt sig (okej satt sig) skönt i bussstolen (tre s!) så börjar 95-fjortisarna skrika/flamsa/smsa med varandra(?), och jaa dom hade inte ljudlöst. Hatar samsungs sms-signal nu.

Drog på lite myspys-musik i hörlurarna men dom överröstade musiken hela tiden. Ett minus för mina hörlurar. Hata dom. Då blev det Muse-listan och dåni, då hördes ingenting och jag somnade som ett lamm.



Vi är 20 minuter från att vara framme. Då måste vi stanna för att chaffören måste "vila" i 45 minuter efter ha kört 4,5 timmar. Kul. Men tillslut kom vi dit.


Jag var lite skakis för sittliften som vanligt. MEN JAG RAMLADE INTE!
Förutom att det var svinkallt i början att åka, mina krampanfall i mina tår o uppåt och jag åker o plogar hela tiden så var det riktigt kul och skönt! Vi åt hamburgaren där också... Fick kantarellsoppa som förrätt. Den ni!
Det var faktiskt bara en gång jag höll på att ramla. Tycker det är lite skojj med hopp och körde ett men det var ett litet gupp jag inte såg innan. Men jag klarade mej som den balans jag har!


Som ditvägen sov jag som ett lamm på hemvägen.




Obligatoriskt skid-kort




Jag själv var ganska söt också... Kolla på himmlen istället hur fint det va!



Jaa min tumme förstör lite...






Idag ska vi se om vi kan fixa en filmkväll eller något att sköjj!

Nu ska jag.... åhh okejdå jag ska spela the sims nu... Fryser och ska låtsas va sjuk i några timmar.
Varit duktig idag ändå. Fixat här hemma lite och gjorde mittbena idag. När jag har mittbena så får jag röda kinder. Hmm..? Medan jag gjorde frukost hängde Tyson på altan....




Vi ställde kattsaken där för att snön kom på den men Tyson utnyttjade detta för ju högre ju bättre.


Kommentarer

Postat av: Angelika

Publicerad 2010-02-25 14:03:03

Fan... du fick hamburgaren...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela