I´ll spend many nights alone I know Cause I have and I will

Publicerad 2010-02-16 21:32:44 i Allmänt,



Cause if you think love will come towards you
like a warm summerbreeze
you got your head among the clouds
and you will never be free
you´ll spend
many nights alone
i know




Johnossi är fint.



Nu hoppas jag att glosorna sitter över natten. Semlan ligger i magen för länge sen och jag ska sova nu. Tidigt och skönt. Kunna tänka en stund och satsa på att sova innan halv ett.


Min väckarklocka ligger i min garderob bland jeansen.... Den låter så jävla högt och jag får ångest av sånt.
Det är faktiskt så. När jag va liten började jag gråta när klockan var över halv tio och tänkte "SOV SANNE SOV DÅ FÖR BÖVELN". Okej, kanske inte så gammaldags svordomar men ändå. Synd om mej som fick sån ångest när jag var så liten.



Anteckna detta nu.




Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela