I hate that you're two persons

Publicerad 2010-02-17 22:05:18 i Allmänt,






Slutade tidigt idag. Moa och jag trippade till mcdonalds. Jag blir glad. Där satt vi i två timmar och frös men var tuffa nog att ta en glass också. På hemvägen möter vi 3 pöjkar som slutade då. Får ett antal snöbollar på mej.
Kommer hem och lägger mej bredvid mamma i sängen och pratar om våran dumma rektor och mitt dagliga hat mot Blåklint. Sen somnar vi båda efter tio minuter. Mys.



Vaknar efter två timmar med en katt framför mej. Mys.
Ella kom och åt hos oss och mamma, Ella och jag pratade i x antal timmar. Leika är världens sötaste hund.
Tyson och Leika är lite smygkompisar nu. Leika somnade sittande. Mys igen.


Öste med 15 (okej gjorde 13, fatta inte 14&15) mattetal. Ska göra resten till 30 imorgon....
Satt med en toarulle och bildade en pappershög medan jag gjorde matten.
KAN MIN FÖRKYLNING FÖRSVINNA NÅN GÅNG!!!!???



Nu ska jag ta min dusch med bra musik. Som terapi för mej. Ska gå och dö lite i duschen till Johnossi.
Och jaa, jag håller på att gå in i väggen snart. Thank God för att det är lov snart.









Okej, fokusera på det positiva.
Fredag: Fira Mathilda. Lördag: Klassfest + hundvakt och sova i Marcs lägenhet.MYS IGEN!




Hejdå rövhattar



Kommentarer

Postat av: tove

Publicerad 2010-02-18 09:17:51

på fredag är det inget mys sannebanan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela