Hate to love that feeling

Publicerad 2010-02-26 23:26:43 i Allmänt,





HEJ







Nu har jag läst alla instruktioner om toningen.
Känner mej lite vilsen för jag har aldrig färgat hemma...
Men mammsen ska hjälpa mej så det blir nog braräää
Förpackningen luktar galet gott jallafall. Underrrrrbart!



Jahapp. Köpte en mascara och borste om ni vill veta också. Sen trippade vi iväg till Gusto där vi (Amanda&jag) gottade oss redigt med både mat och fika.
Här hemma fortsatte jag äta lite kyckling/choklad-påsk-kanin/glass och kollade på Beck med mamma och pappa. Asså... I stormens öga filmen var väldigt mörk och dramatisk. Lite för dramatisk för att vara Beck. Minus på det.



Let's Dance är inte heller kul... Han som är skådespelare, 50+, flintis/grå stubb på huvudet tycker jag är så äcklig... Uhhh ryser när jag ser han prata....









Näää ska sova nu så godnäätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela