Bajs internet

Publicerad 2010-02-07 22:11:12 i Allmänt,




Idag har både internet och blogg krånglat men nu gick de!

Idag vill jag bara ge mej en stor guldstjärna. Svenskan klar, idrotten klar och halva musiken klar. Mamma ojjar sej för alla läxor jag har och ville nästan göra musiken åt mej, gölliiig!
Belönade mej med kladdkaka och The Sims. Då blev jag klaad!


Sen har mamma hunnit sy in två par jeans till mej medan jag satt och skrev.
Och sen hann jag med att gå ut med Tyson men den fjollan springer bara in när han egentligen kan springa vart han vill men nejnej...









Just det, Melodifestivalen! Asså.... gör en utvärdering vad jag tyckte.


Ola: Asså.. Låter väl som alla andra hans låtar? Den duger. Tur att han har småtjejerna som ringer på han.

Tjejen som hette nått med Silver: .....? Mållös. Dansar med armen...?

Rockbandet: Okej.. Början verkar va bra. När dom börjar ösa i refrängen kommer den säkert va bra. 2 minuter senare.... När kommer refrängen? Hallå varför är basisten,gitarristen och trummisen där när dom inte spelar?
DJUPT BESVIKEN PÅ DOM!!!

Rödtotten: Asså visst låten duger men citerar mamma "låter som dom arabiska/turkiska bidragen som man redan har hört".

Jessica Andersson: INTE EN BAAALLLAAAAAAAAAD!!! Seeegt! Då kunde hon lika gärna piffat upp de med de korta shortsen än kostymklänningen?

Frispråkarn: Varför försöka när man vet att rap/hiphop aldrig kommer lyckas i Melodifestivalen? Och hur seriös rappare känns han när han deltar i Melodifestivalen? Han får nog va singel ett tag till.

Salem Al Fakiiiir: Nu börjar det likna nått! Där snackar vi en lagom bra Melodifestival-låt! Den ända värdiga vinnaren av alla.





Allt för mej nu, godnattis på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela