Stjärtmes

Publicerad 2010-12-08 18:46:01 i Allmänt,








En del av min morgon, som nu blir viktigare efter varje dag är när pappa och jag äter frukost samtidigt.
Då spejar vi båda två på vårt fågelbord och tittar efter nya fåglar.
Åååhhh vad fina domherrarna är! Men imorse såg vi stjärtmesar, fniizz roligt namn!
Vi har också en trofast koltrast som hänger hos oss varje dag. Säger hejdå till koltrasten när jag går till skolan och säger hejsan när jag kommer hem efter skolan. Fiiiin koltrast.





NOG OM FÅGLAR!!!!
(Elsa fick höra på mitt fågelprat imorse, uppskattades mycket tror jag)




Vi fortsätter peppa inför FN-rollspelet med egna namn och jag känner mej nöjd inför det jag har gjort, även om jag vill ge en tredjedel av min grupp en spark i röven.
Redovisningen på naturkunskapen gick ju perfekt också och Sven gav oss varken svåra frågor eller små-elaka kommentarer. Wohoo!


Känner mej klar för läxorna den här veckan så då firar vi med flötmat och att se klart på Marie Antoinette.
Ska ge Tyson en kram också för han har en vana att sitta med mej när jag pluggar, enormt stöd från han♥






Klaaaaad!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela