No matter how many times you tell me

Publicerad 2010-12-14 21:47:33 i Allmänt,






Jaao skolan är ju mest om FN-rollspelet den här veckan. Men än det känns bra. Även fast jag kommer vara sjukt nervös innan öppningstalet... fast kommer vara stolt över mej själv sen!
Provade kläderna idag som jag ska ha på FN-rollspelet också. Ser ut som jag är en medlem från Rederiet.

Asså egentligen? Varför kollade man på Rederiet när man va typ...8 år? (vet inte hur gammal jag va då, orkar inte kolla upp det heller) Liksom man var ju liten och kollade på barnprogram. Och sen Rederiet...?




japp......................känner mej väl inte så galet bekväm i kjol.............
Hippa var dem ju jallafall på den tiden.






Men annars äre la lugnt. Slog in lite julklappar också och blev påmind om i år igen att jag är sämst på att slå in.
Seriöst ser ut som när André slog in paket när han var 7 år. Påtal om brorsan min så klarade han körprovet idag så nu får han åka motorcykel, grattis grattis grattiiiiiiis!




Nej nu ska jag läsa vidare i Alex Schulmans bok. Tror jag kommer gilla den starkt.
Just för att jag började gråta när jag bara läste dem första sidorna........ Han skriver så fint om sin pappa och om deras gamla sommarstuga = jag tänker på pappa och våran sommarstuga.


OKEEEEEEEEEJ nog om det nu.


Godnattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela