Nervösis

Publicerad 2010-12-15 21:38:06 i Allmänt,







Inte förrän idag insåg jag att jag ska prata i aulan inför massa folk.
Hade på nått sätt fått för mej att vi bara skulle säga öppningstalet i ett klassrum.

MEN ICKEEEEE


Då sa mitt huvud "Ååhh pappskalle, vad har du gett dej in på Sanne!?!?!?!?"

Hoppas innerligt att mitt feta solpuderlager jag kommer ha på mej kommer dölja mitt tomatansikte.
Men över till det positiva ----> Faaaa-aan vad jag kommer vara stolt över mej själv när jag har pratat inför alla.




Jisses vad trött jag blev efter skolan.  Sov framför tvn när Angelika smsade mej.
Sen kom hon på besök och senare kom Linus för då var det dax för Lidl-shopping till julklapparna som ska delas ut i skolan på måndag. Asså.......... Så jävla klockrena saker vi köpte, åh nej tro inte att vi bara köpte godis. Vissa kommer få lite mindre....roliga julklappar. Ååååhhh så kuuuuul!
Efter fyra kassar med Lidlgrejer konkade Linus och jag det till skolan igen. (Coolt att va i skolan at kvälls-mode)






Aaaoo och det var min eftermiddag. Har övat på talet också. Kollat Glee. Tröst-ätit för nervositeten.
Kom på en till rolig sak. Fick IG på matteprovet. Jippiiii....iii..iiiii.....iii.....STJÄRTHÅL.
Nu ska jag ta ett glas samarin och försöka somna sen.



Tur att jag är söt jallafall



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela