Motherfucking monster

Publicerad 2010-12-01 18:46:30 i Allmänt,







För det första. Lyssna på Kanye Wests nya album.
Mmm hiphop är najz om det är Kanye West.





Jaha här sitter jag och har sökt info om hiv och aids. Börjar bli lite smått nervös för FN-rollspelet. Men kommer bli jävligt roligt om vi ska sova över i skolan.
Aaao det är väl vad jag har gjort efter skolan. Matte och samhäll har tagit upp all tid.




Åååhhh blev precis lurad av ett sånt där klipp som skrämmer livet ur en :(:(:(:(

Mitt hjärta är i mitt huvud känns det som, fan va lättlurad jag är....
Fatta ju att det skulle va ett sånt klipp men var tvungen att kolla på det för att vara säker...dumhuvve.



Nej nu ska jag hoppa in i duschen och lyssna på My beautiful dark twisted fantasy



Annars rolig grej på facebook-chatten



Svenskt språk kan ju blir lite svårt ibland.
Nej jag är ingen rasse men gillar när folk har svårt med svenska, låt mej tycka att det är roliiiiigt


Kommentarer

Postat av: alida

Publicerad 2010-12-01 21:40:35

haha jag pratar också bra sverige!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela