Här sitter jag som självaste Arne Weise

Publicerad 2010-12-24 23:29:22 i Allmänt,





Njuter av mitt julklapps té och julklapps-jätte-kopp ♥




Tyson hänger också här bakom mej och andas högt.... Kan inte koncentrera mej på tvn..


Oj oj oj. Vilken julafton. Vilken mat. Vilken familj jag har.
Och nej, tänk inte att vi sitter här och är sådär svensson som sitter och kramar varandra som allt är underbart.



Först när alla kommer blir det massa prat. Jag hade fullt upp med att koppla in datan till tvn så vi fick på jul-listan på Spotify. Hihi, roligaste var när Cartman från South Park kommer med sin låt medan vi äter. Ingen annan fattade ändå så jag hann smyga och byta låt jallafall.
Sen äter vi och mamma ska som vanligt ta kort, vilket tar minst en minut innan hon tar ett kort.
Så kul att se hennes min när hon ska ta kort. Har flera kort då André, Marc och jag ser as söta ut och ler. Då vi egentligen skrattar åt hur mamma tar kort. Tog också kort när André inte var beredd och när han sov.

Jaao sen blir det en paus. André tar som vanligt en liten tupplur medan jag slökollar på tv och pratar med familjen. Blev inte mycket Kalle Anka i år :((((( Såg bara i fem minuter...
Oså när vi har smält maten så blir det kaffe och fika. Mitt julgodis gick hem stort!
Och till sist..... julklappar!!!!

Jag är så sjukt nöjd över mina presenter. Fick mina hörlurar jag ville ha <33333 iiihhh
Och en chokladfondue! Nu mina vänner, snart ska jag bjuda er på frukt och smält choklad!
Fick ett nytt duntäcke av mormor&morfar. Så jävla gött för mitt täcke är as platt. Fluff<3
Fick jätte fina presenter av mina "svärsystrar". Så mysigt när båda är här. Så glad att båda var med på julafton.
Näää nu blev det massa text. Orkar inte skriva allt jag fick så ni får la en bild på det.




Men jag hoppas att ni hade en lika fin och mysig julafton som jag. Det behöver inte vara så jävla pampigt. Jag är mer än nöjd när släkten är här, den lilla släkt vi är. + god mat, + massa presenter.
Det räcker gott och väääääl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela