FN-ROLLSPEL

Publicerad 2010-12-16 17:21:25 i Allmänt,






(Hihi förlåt Lovisa)



Här har vi delegaterna för Brasilien (Braziliana Ronaldinho) och Irland (Ginger McDrunken)



Finaste Mia som var för Syd-Korea



Allmänt fin bild bara







Älskar Mimis(jude) ögonbryn och Elin bakom med skokräm i hela ansiktet.



Tro det eller ej men jag klarade av att prata inför aulan även fast jag ville lägga mej i fosterställing.
SÅ.JÄVLA.STOLT!!!!
Annars så flöt väl dagen på och vi kom fram till endel vettiga saker. Fick som tur va inte så jobbiga frågor så jag blev  I slutet blev det väl lite vääääl långdraget. Men hellre detta än vanliga lektioner.




Nu ska jag packa ihop lite skit, äta och sedan drar jag tillbaka till skolan för att sova där.
Kommer nog att bli jävligt najzzzzz!

Kul att hänga med dessa blådårar ikväll dåååee

Mimi tjockis-kind

Hööörs väl ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela