Vart kommer dem benen gå inatt?

Publicerad 2010-08-30 21:26:38 i Allmänt,







Gick en kvällspromenix med Angelika. SköööönT.
Blev panik-kissnödig så vi gick till station och då mötte vi en fyllegubbe och jag får frågan "Vart kommer dem benen gå inatt?". Bland de konstigaste frågan jag har fått.


Mjaaaaaa måndagen är inte så pjåkig alls i samhäll. Slutar två. Imorgon också plus sovmorgon till 20 i 10.
Gotta löööööve it!
Gillar också Elsas kommentar att hon måste kolla i höet i hennes stall så hon inte styckar igelgottar med gaffeln.
Hohoho det var kul tyckte jag. Gillar Elsa starkt. Gillar klassen starkt!



Ska sova nu så jag vinner några timmar inatt.
Längtar redan till helg..... eller lov



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela