Sjuka drömmar

Publicerad 2010-08-17 14:24:49 i Allmänt,




Drömt något så sjukt konstiga drömmar.
Ena stunden var vi på ett stort badhus. Jag fick en present av....nää säger inte vem det är.
Vi säger såhär, en gammal killkompis som är rätt speciell gav mej ett paket.
Jag blev as glad och hoppades att det skulle va en ring. (t.o.m i drömmar vill jag ha ringar)
Vad fick jag? En blå hellokitty nyckelring.....
Blev lite besviken och fick aldrig svar varför jag fick just en sån.

Jallafall sen körde vi körregömma(körragömma?) och sprang som idioter i badhuset.
Sen gick jag till en data och tänkte skriva "alla tror jag letar efter dom men egentligen sitter jag inne på facebook hehe"

Busig tjej.



Nejnej jag är inte färdig än.
Sen var jag i Kolmården med mamma bland rockorna och klappade dom och pratade med en tant som jag låtsades jobba där. "Jaa där är en blåsfisk och dom kan du också klappa på, dom känns kladdiga, prova!" Och helt plötsligt blev Kolmården innebadet i Lundbybadet. Där vid stora fönsterväggen satt en katt och tittade ut. Trodde det var Tyson och ser att en annan tar katten. Fast då får jag se att katten är vit framtill.
Kattens ägare säger "Jaa jag brukar få låta mina katter få springa runt här, dom tycker det är så kul här". Jag fatta inte hur katterna kunde klara sej utan att bli uppätna av krokodiler eller de andra djuren i Tropicariet.





Okej slut på sjuka drömmar. Bror min kom hem förut! Brun som bara den. Köpte inget till mej för det var för dyrt där. Fan. Ajja ska ta på mej kläder och sen fika med tjejer som har börjat i skolan.
Stackars mej får ju vänta en till vecka, buhuu




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela