Rocky & Drago

Publicerad 2010-08-03 22:00:55 i Allmänt,





Ska tillbringa hela kvällen med tv6Play och titta på Rocky & Drago.
Vaaaad jag gillar Peter Siepen!
Förresten, har aldrig riktigt fått svar på detta. Är han homosexuell eller bara så jävla cool klädstil?
OJ! Nu läste jag att han är 47 år. Svimmaaaar, kunde tipsa på typ trettio? Jisses.








Jahapp idag blev det mys hos Moa med Sofie och Angelika. Gjorde världens wok!
Sofie och Moa var lite peppa på att gå ut i friska luften medan Angelika och jag...va mindre peppa.
Men dem fick ut oss på en glass och promenad jallafall.
Och jag fick träffa Sofies nya kissemiss! Plus Nikita. Seriöst, Nikita måste va bland de finaste katter jag har sett.
Åh om jag skulle välja flickvän till Tyson skulle jag välja henne. Även fast hon är dubbelt så stor..



Nu ligger jag här och har chattrat lite med Lisa. Usch hur kan man sakna barndomsvänner så mycket?
Tror för att de blev som mina fantasi-coola-storasyrror. Eller jaa, känner lite så fortfarande. Ser fortfarande upp till dem lika mycket idag. Men vad kul vi hade på Gotland. Vilka minnen. Vilka kojor vi gjorde.




Nu till det stora mysteriet mamma, pappa och jag har funderat över.
Vart tog detta galet tjocla hår vägen Lisa?






Nej nu blev jag kissnödig igen. SEN blir det Rocky & Dragooooo



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela