Programdag

Publicerad 2010-08-27 14:50:09 i Allmänt,







Idag var det bara lek på schemat. Vi delades in i grupper blandat med ettor, tvåor och treor.
Jaa sen har vi fått köra lappleken, göra mänskliga pyramider, mata treor med mums mums och klädstrecket.
Sen tipspromenad med fler leker efter det. Veckan kunde inte sluta bättre!
Från att den här veckan började som ett rent helvete så känns det idag så jävla bra.
Så skönt att vi tjejer i klassen är så öppna (redan nu) och inte känner någon press mellan varandra.
Tror att vi kommer bli en jävla bra klass!







Har snott lite bilder från treorna hääär får ni



Här tog jag sats åta bara fan för att komma högst upp (och förstörde allas ryggar underst)



Alice och jag hade det mysigt i lappleken. Tyckte våran grupp var riktigt bra.



Bild från igår när vi var utklädda till ett luciatåg





Ska sova lite nu tror jag för det förtjänar jag, eller så blir det lite True Blood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela