Now all your love is wasted? Then who the hell was I?

Publicerad 2010-08-22 19:44:54 i Allmänt,





Är så irriterad på att jag lyckas pricka in att få en jobbig snorig näsborre(japp bara ena) precis dagen innan jag börjar GyMnAsIeT. Stjärtishål!
Druckit alla äckliga men bra pencellin och tagit tabletter så jag hoppas kroppen får världens kick ikväll så jag blir normal igen.



Ska trösta mej med fina Bon Iver nu och True Blood andra säsången wooohooo!!!1111oneoneone



Näää måste peppa mej till skolan nu och ska släcka tidigt ikväll


peppa peppa peppa sassa brassa mandelmassa!


Kommentarer

Postat av: tove

Publicerad 2010-08-22 21:31:01

hihi aao! jag gör ju det :)

men tänk om det blir aaaas fult då?! men blir nog brunt i veckan :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela