När jag inte orkar sova

Publicerad 2010-08-10 01:26:15 i Allmänt,







gör jag egna kollage på mej






Åååhhh vad kul man kan ha! äLsKaR mEj SjÄlV<3<3<3<33<3<33<33<3<3

*Note till mej själv att ta mitt jävla arsle ner till expert och fixa några fina kort som jag kan spika upp på vägga' för att få mitt rum lite mer hemtrevligt än det stela ikearummet*



Linköping är myzigt och jag gillar staden starkt. Vi åt kinamat, skojade med servitörerna och fönstershoppade.
Angelika och jag letade tappert efter något för 20 spänn. Såg också den galet fina dataskyddet på gina.
Ska faen köpa det fast jag vet att det kommer användas mycket sällan.
Sen hade vi så dålig humor att Angelika och jag börjar skratta samtidigt när en går förbi.
Angelika vänder sej till mej, "vad skrattade du åt....?"
Jag funderar lite, "Näe jag vet inte riktigt...jag tror för hennes hängande jeans...?"
var vi trötta när vi fick fundera på vad vi skrattade åt.





Och vad har jag gjort ikväll för spännande? TRUMVIRVEL!!!
Suttit med familjen framför tvn med té och knäckemackor, kollat på Dexter<3 och degat här med Muse.
Fast jag gillar att spendera mycket tid med familjen nu. Och André åker till Malaga imorgon. Vill också kunna va stor och baah resa iväg utan problem. Näääe det är tråkigt att va liten och sexton. Är så rastlös!
Känner att skolan får börja nu. Faktiskt.








Åhhh seriöst snart hämtar jag in luftgeväret och skjuter hål på alla jävla äckelvolvosar och moppepojkar som kör runt i rondellen varenda.jävla.kväll. SKAFFA ER ETT LIV!!! Lidlparkeringen är inget hängarställe!
Stå och dunka musik ensam på en parkering gör dej inte coolare. Mer att du kommer tappa vänner då.
Och volvo 740 kommer aldrig, betonar aldrig, ALDRIG bli en "hipp" bil. Hur får ni inte det i era huvuden?
Var är "det fina" med bilen? Rosten vid hjulen? Tärningarna som hänger i backspegeln?
Förstår inteeeeeeeeeeeee.
Japp det var skönt att få ett utbrott mot volvobönderna. Nu känns det bra igen.


Ska försöka sova nu. Godnatt.


Kommentarer

Postat av: SOFIE

Publicerad 2010-08-10 17:03:47

ASSÅ JAG PRICKSKJUTER DE JÄVLARNA MED SNART!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela