Misery

Publicerad 2010-08-24 22:28:56 i Allmänt,






Förkyldningen är värre och blir varm varannan halvtimme. Åh älskar mej själv som lyckas bli sjuk nu!
Fick byta klass direkt imorse och kommer in till en klass där alla sitter två och två utom Julia. Nervööööst.
Sen rullade dagen på och jag tror lärarna är bra med. Förutom att jag höll på att somna på en lektion men det var för förkyldningen misshandlar mej. Dagen var så mycket bättre än igår men kan ju inte säga att jag gick hem hoppande och va skit glad...


Jajaaa nu sitter jag och pratar med Jesper - J.D och planerar utlandsresa i höst (?) Aa vi kör pååååt!
Eller aa jag chattar över huvud taget med några, och jag tror att samhällsklassen kommer bli bra.
Ååhh va skönt att säga det! Vem vet, kanske blir att jag går hem skuttande imorgon?


Just det. På torsdag ska vi klä ut oss till ett luciatåg. Någon som har ett lucialinne?
Är rädd att dom vi har räcker till knäna på mej. Och att tomtedräkterna är lika små också...



Aaaaee måste sova nu, blir så jäääävla trött nu. Skolan tar kraften på määä'


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela