Jeg gillär dänske

Publicerad 2010-08-05 12:27:10 i Allmänt,








Har kärat ner mej i Rasmus Seebachs album.

Nu till det roliga....



Förstår ungefär hälften av det han sjunger om men gilllar ändå låtarna hehEhEHEHEhehe







Idag är jag klaaad för André kom hem igen inatt. Har ivrigt plockat upp hans kläder han har köpt.
(kanske lite i hopp att kanske få en present, och nej jag fick inget...)



Usch är fortfarande sliten från Skänningemarken, mina stackars fötter!
MEN jag hittade allt två fina ringar så det var det väl värt.
Sen var man ju tvungen att åka en av karusellerna. En av de töntiga...
Tur man har kompisar som också är mesar. Jaaa, sen är det väl de vanliga att hälsa på alla man känner och inte sett på länge. Moa fick sin langos också så överlag var det väl ganska lyckat.
Men man kan väl inte förvänta sej annat? Efter flera år kan man ju Skänningemarken nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela