And I guess you can hang with me

Publicerad 2010-08-18 21:31:27 i Allmänt,







Sitter på altan och myser och fryser(uhh det rimmar). Kollar massa gymnasiesidor och försöker klura ut vad jag egentligen vill göra. Just nu sitter jag och läser om djurvårdare inom djurpark. Det är fan en dröm sen jag var liten.
Älskat djur sedan jag var liten. Seriöst min högsta dröm var att kunna prata med alla djur. aNiMaL-LoVeR


Fast sen kommer ju den där tanken efter varje grej man är intresserad av nu.
Kommer jag vilja hålla på med det hela livet?
Hmmm Sanne gets deep here on her altan(vet inte vad altan heter på engelska...)


Också vill en del av mej bli guldsmed. Fatta vad kul att göra egna smycken. Egna ringar!
Men skitsvårt att få jobb. Och dyrt.


Jag vill ju också resa massor? Till massa små hemliga mysiga ställen.
Plus att djuren kommer in där också. Åka till Australien och se vilda kängurur!
Eller till Afrika och se alla vilda djur där.








Wööööhh ska sluta skriva om saker ni inte vill läsa om. Vill bara skriva ner det här och sen om några år läsa det här och se var jag har kommit då.


Usch nu blev det kallt, ska dra mej inått nu





DÄRJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela