you show the lights that stop me turn to stone

Publicerad 2010-04-10 16:27:09 i Allmänt,




Först och främst. GRATTIS ANDRÉ PÅ 20-ÅRSDAGEN!



En gammal bild kör vi på de!



Inte vidare mycket firande för han med lite presenter här och sen försvann han hem till Patricia för mer firande.
Men nästa helg blir det buffé på zebban. Gillaaart!







Annars då? Lååång dusch med inpackning och ansiktsmask med mera.
Och sen packa upp kläderna och prat med både Marc och mormor&morfar.
Annars har Muse varit mitt sällskap i rummet.



Egentligen var det meningen att jag skulle skriva kortfattat om vad vi har gjort på göttlandet men orkar inte nu........ont i hövvet och har varit kissnödig i en timme nu. Så blir det när man inte vill gå ifrån bra låtar.


På tal om bra låtar. Flashback till gotland! Vad vi har diggat Muse i bilen när vi har åkt kors o tvärs.
Och 30 seconds to mars. Förlåt pappa men jag föredrar då det mer än dina låtar med skånska bluesband.



Okej ni får lite bilder då innan jag tar en tupplur. Ikväll blire ju myyyyys med roliga prickar!




Nellie och jag! Alla dessa hårband jag hade....




Asså....? Nellie och jag måste ha drömt om robotdans samtidigt där.
Fast Nellie körde mer åt fågeldansen




Nästan hela gänget, vilken sommar!




Söt suddig bild på mej med min favvo-rosa-jacka-med-blommor-på




Jag tror detta är tidernas bästa bild på mej
Ärligt talat, hur inbjudande är inte min mjuka kagge?
Visst vill man inte burra in huvvet i den mjuka babymagen?

Liksom jag baa står där och chillar
Baa chillar i baddräkten och den blå sommarhatten


Och jag har denna bild som bakgrundsbild på min mobil nu.
Blir lycklig varenda gång jag ser den!



Ändrade nu så jag har den som bakgrund på datan med

så.jävla.klockrent






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela