You just get me like I’ve never been gotten before

Publicerad 2010-04-11 22:21:33 i Allmänt,





Lärde mej en ny rolig sak förut. Medan jag just höll på med ett svårt mattetal hörde jag samtidigt Parlamentet och skrattade åt skämtet, medan jag räknade asså, så påhittig jag är!



Sen hittade jag dagens kvällens nya låt

Adam Levine kan jag aldrig tröttna på som den trogna Maroon 5 fan jag var






Mjaa lite fler bilder kan ni få från gottlandet




Finfina vädreeet



Detta tyckte pappa och jag var lite småroligt för dom säger kaffi...eller mer kaffie
men sen sätta de som skylt blev lite överdrivet kanske...








Aaa okejrå, har faktiskt inte mycket bilder. De va bara jag som va fotografeN och marc då.
Får säga åtaan att skicka roliga bilder på våra kusiner.



En annan rolig sak är att Marc är ett big fan of färjan-håkan.
Inga Konstigheter har jag nog aldrig hör så många gånger som på Gotland.

Det första Marc va när han såg mej idag var "hehe... jag har han som vän på facebook nu"
Som inte alla "vi som älskar färjan-håkan-grupper" han har gått med i





Hinner man duscha nu?


Nääfan blir att sova direkt och köra på morgonduschen istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela