Jävla Mjölby

Publicerad 2010-04-09 23:39:10 i Allmänt,







De första jag tänkte när jag såg mjölby-skylten var nääää usch






Japp. Att va på gotland på påsklovet hade inte kunnat va bättre, årets bästa beslut!



Jag har inte lagt en tanke om Mjölby, om skola om folk
Jag har inte bitit på naglarna
Jag har gått ut och gått minst en gång om dagen



Fyfan vad ostressad och andlig jag har varit!




Och vädret. VÄDREEEEEET
Om ni tycker ni har haft det vårigt här så kan ni plussa några gånger så får ni vädret vi har haft.
Lööööveeely! Gick ut och gick med solen i ögonen och i tights och en tunn tjocktröja och gick....trumvirvel.....
11 000 steg!


Ella och jag fick varsin stegräknare av mamma i påskpresent på lite skoj men Ella och jag började så småning om ta det på allvar och gå minst 10 000 steg per dag... vilket gick sådär....
De andra dagarna kom jag knappt upp i 7000 men vilken promenad jag gick den dagen med 11 000 steg!









Nääää ni ska lägga över lite bilder nu och längta tillbaka........ och sova sen





Jag vill hem igen




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela