Danslektionen asså

Publicerad 2010-04-20 18:03:52 i Allmänt,







Första roliga danslektionen!
Varför?


Jooo för att det var just ingen danslektion höhö
Nu har vi fått Jerry att först att vi aldrig kommer kunna uppträda med någon dans. Skööönt!



Och Sofie. Sofieeee!


Vad jag har skrattat ni. Oj oj oj!
Vi fick för oss att skoja lite när vi såg en fin keps och sedan kom cykelhjälmen på.
Sanne + keps + hjälm =



- Aaaahhmen tjaaa på er! Går på fordon i dacke HÄHÄHÄHÄ!






- Heeeiiijs ska ta min cykel och åka hem nu.... hejdåå (låter som Ida. Angelika, Ella & Moa ni veeet)






-  Men heeyy.... asså om ni vill så kan ni få ta en tur på min cykel...








Aaa så kul! Och sen när vi körde olika varianter hur man redovisade böcker.
Ni vet den här,

-  Jaaa jag tycker att boken är.....*läser på pappret* ... bra för att....*läser igen* .. den är intressant....


Svårt att komma ihåg vad man tycker om boken.....







Från och med nu kommer danslektionen va favvisen!








Okej. Nu ska jag ju plugga. Eller?
Vad händer med mej!!! Kan inte plugga längre. Är för ivrig till alla helgdagar, spanskaresa och sommarlov.





Nää ska försöka fixa tabellerna så Jerry blir glad




Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-04-20 20:06:15

haha, jag skrattar till och med nu :)

och jag tycker att vi lämnade ganska najsiga bromsspår efter oss ( RESPEKT!)

:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela