Why does love always feel like a battlefield

Publicerad 2009-09-05 15:15:01 i Allmänt,

Vaknade av att någon plingade på dörren. Självklart gick jag upp och öppna, eller?
Nej, de gjorde jag inte. Tänkte att om dom plingar en gång till så är det viktigt men de gjorde dom inte.
Fast efter ett tag blev jag så nyfiken så jag var tvungen att kolla i fönstret vilka de var men
såg inte vilka de var. Dom hade en hund i bagaget jallafall, de la jag märke till.
Gjorde en riktigt mysig frukost och kände att idag är jag på bättringsvägen. Fast det räckte med att
sätta mej i soffan med frukosten så fick jag en hostattack och höll på att tappa min dyrbara tekopp.


Gud va lat jag är. Jag orkar inte öppna dörren. Skärpning Sanne!


Varför blir det ingen skillnad???? Hata hata hata hata hata!
Och idag hjälper inte ens mina fina teér eller strepsils skiten.


Clara och jag tror jag har galna kosjukan svininfluensan banansjukan nu. Jaaa vi kör på en ny -sjuka tycker jag.
Dom andra har blivit så uttjatade.



Saknar Johanna&Moa , eller jaa dom andra med faktiskt :(





Vad ska jag göra nu då? Ensam i ett stort hus. Inte tv för den spyr jag på snart.
Kanske slippa bort de sist på väggarna. Men var finns sandpapper?
Eller kanske ta tag och börja läsa tredje twilightboken på allvar. Jaa eller äta kan jag ju göra med?
Läsa och äta. Perfekt!

Kommentarer

Postat av: clara

Publicerad 2009-09-05 23:11:48

sa ju åt dig att hålla dig till 1-3 bananer om dagen, inte FJORTON sanne! haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela