Varför blir de likadant?

Publicerad 2009-09-24 23:26:51 i Allmänt,

Läst nu överallt hur alla är nöjda med utvecklingssamtalet och blablabla.
Hur känner jag då? Jag blir deprimerad varenda gång efter jag har haft det. Kvällen/natten efter
kan jag inte sluta tänka på allt(dåligt) dom har sagt. Skäller på mej själv i huvudet hur dålig jag
är och allt jag måste bli mycket bättre på.

Den största besvikelsen idag var so-provet. Blev så jävla nöjd och kände verkligen smaken av VG.


- Conny vad fick jag på so-provet?
- Du fick G+....tyvärr...



Ska jag vara ärlig? Jag fick tårar i ögonen då ... Men det gick snabbt till att jag belv förbannad.

- Okeej , sen gick jag därifrån. Hade ju nästan lust att kasta en martini på honom där....


Fan fan fan fan fan FAN FAN FAN FAN!
Jag som kände mej så jävla säker på VG men näänää.




Efter de var det inte så jävla kul att vänta på lärare i 10 min.
Tröstade mej med en mcdonaldsmeny framför datan och gjorde klart svenskan. Medans jag smyggrät fast
jag själv inte märkte de först. Känslig? Jaaa utvecklingssamtal är inte min starka sida kan jag väl säga.



Nu ska jag fokusera på allt bra alla lärare sa och att det är fredag + sovmorgon imorgon=helg och sen praktik i två veckor där de blir att KOPPLA AV INGEN STRESS!



Fyfan va gött ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela