Vad är de för klass man går i?

Publicerad 2009-09-10 21:07:45 i Allmänt,

Ännu mer tjaffs och bråk. Mer bråk och tillslut polisbilar till skolan. Och allting började om en stol. EN STOL!?
Nääääe nu får fan vissa i klassen ta o skärpa sej för vi går fan i nian nu. Lägg ner
Men för att vara positiv så slutade vi halv 12 p.g.a all bråk. 9A blev utkörda från skolan.
Aah ni , tycker synd om sånna som hamnar hos fel folk.



Sen tog jag en tripp ner på stan med Moa, Mathilda och Josefin. Blev att köpa presenter och en ny fresch mascara till mej som inte är gammal som gatan.


Hihihihi nu sitter jag och flashbackar till när Moa och jag började skratta på bilden igår när hon drar till ett gris-skratt.
Det är bland de roligaste en människa kan göra! Lika kul varenda gång nån gör de!

En annan grrrymt kul sak var idag när de va fight så kommer Anton mitt i allt och drar sin replik, mmmmwäääh!
*ska låta som en katt* och låtsas klösa. Ååhhh så kul!



Nu blir det tvn och sen hopp i bäddsoffan. Hoppas dom förbannade saxarna inte kommer ikväll...
Ni förstår inte vad jag pratar om. Bra. Det ska ni inte. Sist jag delade mina tankar om saxarna
så blev jag sök-hjälp-förklarad. Är det bättre att räkna namn och fingrar då? Neej här ska inga dumförklaras!



Johanna............




Undrar hur det kommer va imorgon i skolan. Spänning i lufteeeeeen!









Va gör man när SO-lektionen blir lite långtråkig? Joo då mmsar man alla och allting blir genast mycket roligare.

Både för mottagaren och för oss!

Kommentarer

Postat av: tove

Publicerad 2009-09-11 11:28:40

får hoppas på det bästa :D

haha

vet ju inte om det är så man gör men de borde va typ så :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela