Tar en paus

Publicerad 2009-09-19 15:04:49 i Allmänt,

Nu är jag snart klar med all slipande , puuuh så jobbigt men fint kommer de bli!


Tänkte att medans jag tar en paus så kör jag en sånhär!



- SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ?
tungan blir de nog då
2. vara seriös än rolig ? rolig
3. dricka röd eller grön mjölk ? Grön
4. brinna upp eller drunkna ? Drunkna 
5. umgås med dina fiender eller föräldrar ? Föräldrarna såklart

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ?
Neej
2. sol eller måne ? - SOL!
3. vinter eller höst ? -sommar!
4. vänster eller höger ? -höger
5. soligt eller regn ? – Soligt men regn är mysigt de också (y)
6. vaniljglass eller chokladglass ? -Choklad!

- OM DIG :
1. Hur mkt är klockan just nu ? -
14.59
2. Fullständiga namn ? - Sanne Isabelle Louise Andersson
3. Vart vill du bo ? - I Linköping i den mysig lägenhet med ett fönster man kan sitta bredvid, huuur mysigt??
4. Hur många barn vill du ha ?- Inte en aning faktiskt, 2-3?
5. Vill du gifta dig ? - Jaa kanske de
6. Rullar du spagetti eller skär du den ? - Olika
7. Har du ätit sushi ? – nej
8. Lyssnar du på nu ? - Confusio Girl - Frankmusik

- HAR DU…. DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. Kysst någon ? -
Nepp
2. Blivit kramad ? – Jaa
3. Känt dig fånig ? – Jaa de tror jag
4. Saknat någon ? - Njaa mer en plats faktiskt
5. Dansat galet ? - Nepp
6. Klippt håret ? - Neej
7. Gråtit ? - Nej!
8. Ljugit ? - Neej de tror jag inte

 

 

 

Sådär, nu ska jag slipa de sista!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela