Så sitter vi här igen

Publicerad 2009-09-04 13:36:53 i Allmänt,

Jag och Tyson flydde för tillfället från tv-rummet när pappa glatt kom in med fler nya musikdvd:er
och började spela dom när jag satt och gjorde fysikläxan.

Pappa: Va bra att du gör fysiken jallafall när du mår som du gör! Kolla! Vet du vem de är?
Han var jätte populär på 60-talet och spelade mycket med Eric Clapton!
Lyssna nu, känner du igen denhär låten?

Grejjen är ju att nästan alla dom låtarna låter likadant...


Jag:
Neej har aldrig hört den.... Medans jag försöker koncentrera mej på transistorer och halvledare.

Pappa:
Jahaa... Men visst är den bra! Han är ju otroligt duktig på att spela gitarr!

Jag: Aaa joo jätte duktig...


Sen smög jag diskret därifrån och satte mej här för att ta tag i mobilen så nu gick han upp till verkstaden för att beställa den. Det blev jalla fall den vanliga. Den svartaaaa! Äntligen en sony ericsson mobil igen!



Men nu ska Tyson och jag fortsätta plugga och sen ska jag peppa för att bli frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela